Dziurawiec - obowiązkowy składnik zielonej herbaty naszych lasów, pól i łąk

Jest koniec czerwca, miesiąca magicznego, najlepszego na zbieranie ziół. 
Rośliny w noc świętojańską nabierają,
szczególnej mocy leczniczej.
Dziurawiec jest ziołem, 
które choćby nie wiem jak późna była wiosna,
zawsze zakwitnie w ciągu dwunastu
nocy przesilenia letniego,
gdzie kulminacja przypada na noc z 23 na 24 czerwca, na wigilię św. Jana,
na noc Kupały, zwaną również nocą świętojańską. 
Dziurawiec jest ziołem koniecznym w mieszankach naszych herbat, jest ziołem dla dorosłych, dla dzieci i dla niemowląt. Działa wszechstronnie, poprawia i reguluje pracę prawie wszystkich narządów wewnętrznych, przywraca równowagę psychiczną, zdrowie,
i dobre samopoczucie.

Więcej przeczytasz w książce pt. "Zioła w zasiegu ręki", którą będziesz mógł/ła kupić u mnie już  niebawem 


W herbaty naszych pól, lasów i laķ, oraz inne zioła poprawiające zdrowie też możesz zaopatrzęc się u mnie.

Komentarze